About Me

Podstawowe informacje

O mnie
Magister filozofii, etyk. Specjalizacja: etyka wojny i interwencji wojskowych. Zainteresowania: filozofia społeczna i polityczna, bioetyka, neuroetyka.
Obecnie pracuję dla Blackwell UK Ltd., gdzie prowadzę Blackwell's Philosophy Group. Odbywam także kurs Applied Ethics na Oxford University.
Płeć
Kobieta
Urodziny
05/12/1985

Informacje kontaktowe

Strona internetowa
www.blackwell.co.uk
Miejscowość
Oxford

Wykształcenie/Praca

Firma
Blackwell UK Ltd.
Zawód
Księgarz
Rok uzyskania dyplomu
2011
Begina Sławińska
Begina Sławińska
Moje miejsce na świecie to dział Filozofia w Blackwell - Oxford
7 years ago
  • Karma
  • Member since
  • Friday, 01 January 2010 13:37
  • Last online
  • 7 years ago
  • Profile views
  • 9318 views
  • Profile Type
  • Przyjaciel portalu

Moje recenzje w katalogu

Użytkownik nie napisał jeszcze recenzji

Moje wpisy w katalogu

The Morality and Law of War 16 November 2011 1371 odwiedzin
A Hobbesian Approach to Cruelty and the Rules of War 16 November 2011 1568 odwiedzin
Superior Law 16 November 2011 1221 odwiedzin
The Holocaust as the intention gradually revealed in the opinion of Z. Bauman and B. Lang; 27 February 2011 1108 odwiedzin
Holocaust jako intencja stopniowo ujawniana z punktu widzenia Z. Baumana i B. Langa 27 February 2011 1842 odwiedzin
Scenariusz lekcji etyki: Etyka wojny i pokoju 12 February 2011 4268 odwiedzin
Jeff McMahan - Zmiana 'Doktryny Podwójnego Efektu' (Revising the Doctrine of Double Effect) 19 November 2010 1173 odwiedzin
Jeff McMahan - Obrona własna i karygodność (Self-Defense and Culpability) 19 November 2010 1030 odwiedzin
Jeff McMahan - Podsumowanie książki "The Ethics of Killing: Problems at the Margins of Life" 19 November 2010 1177 odwiedzin
Jeff McMahan - Tortury i zbiorowa hańba (Torture and Collective Shame) 19 November 2010 1064 odwiedzin
Jeff McMahan - Odpowiedzialność, dopuszczalność i poczucie kontroli nad czynami innych (Responsibility, Permissibility, and Vicarious Agency) 19 November 2010 1038 odwiedzin
Jeff McMahan - Wojna jako obrona własna (War as Self-Defense) 19 November 2010 1257 odwiedzin
Jeff McMahan - Wojna niesprawiedliwa w Iraku (Unjust War in Iraq) 19 November 2010 1222 odwiedzin
Jeff McMahan - Zabijanie embrionów w celu badań nad komórkami macierzystymi (Killing embryos for stem cell research) 19 November 2010 2371 odwiedzin
Jeff McMahan - Etyka zabijania na wojnie (The Ethics of Killing in War) 19 November 2010 1495 odwiedzin
Jeff McMahan - Interwencja i zbiorowe samostanowienie (Intervention and Collective Self-Determination) 19 November 2010 921 odwiedzin
Jeff McMahan - Niewinność, obrona własna i zabijanie na wojnie (Innocence, Self-Defense and Killing in War) 19 November 2010 1027 odwiedzin
Jeff McMahan - Wojna sprawiedliwa (Just War) 19 November 2010 1047 odwiedzin
Jeff McMahan - Zabijanie na wojnie. Odpowiedź do Walzera (Killing in War: A Reply to Walzer) 19 November 2010 1395 odwiedzin
Jeff McMahan - Moralność wojny i prawo wojny (The Morality of War and the Law of War) 19 November 2010 1071 odwiedzin

Moje komentarze

Podoba mi się zwinne przemówienie (wykład) Zinna. Jego wywód, podawane przykłady, podsumowania myśli (typowy Amerykański styl wypowiadania się) są świetnie ze sobą zgrane. W tych 30 min. podał nam na tacy swoje zdanie, które nie było egzaltowanym wypowiadaniem haseł pacyfistycznych, często frazesów. .....
2010-09-06 15:48:06
6. Zgodzę się z Tobą także w tym, że są to kwestie zbliżone. 7. Tak, tu Walzer za szybko omówił ten argument. Mi też zdawało się, że czegoś w tym brakuje. Jednak jestem w stanie go usprawiedliwić – książka mogła powstać jednak wcześniej (1977) niż owe nowinki się pojawiły. Niemniej powinnam pewnie d .....
2010-09-06 15:47:35
3. Oczywiście porównanie czasu trwania cierpień itp. może wydać się o drobinę przejaskrawione jednak nie uważam do końca, aby mój zarzut był błędny oraz logicznie niepoprawny. Mimo, że m.in. Damasio wprowadzając „marker somatyczny” wywołał „rewolucję” w postrzeganiu relacyjności ‘emocje-rozum’, uważ .....
2010-09-06 15:47:01
Na wstępie mej odpowiedzi serdecznie dziękuję za uwagi. Dziękuję także za miłe słowa. Cieszę się, że portal ten daje możliwość debaty pod opublikowanymi artykułami. Postaram się odpowiedzieć na Twoje uwagi (oraz pozostałych osób, które zaznaczyły, że również podzielają Twoje zdanie). Jeżeli coś zroz .....
«StartPrev12NextEnd»

Uczestniczę w wydarzeniach

Grupy

Groups are disabled by site administrator.

Moje artykuły

  • Hellish Nature of War

    “It is also reasonable to show some sort of imprisonment by another, how to show something that actually does not exist by something else that exists.” – Daniel Defoe.Even if the hell described in the sacred literature does not exist, it unveils itself during the war. When we are dealing with the war it seems that no matter what the goal is,what is its reason (ius ad bellum), no matter what measures are used for its conduct (ius in bello), once the war is initiated, the war resembles hell. But what allows us to make…

  • Moral responsibility of soldiers participating in the unjust occupation

    Like Jeff McMahan said, occupation involves both the threat of military force and the use of military force; hence it is akin to war - references to the occupation of Iraq. In reference to war the occupation is divided between the principles ius ad bellum (that is, that govern the resort to and continuation of war) and ius in bello (that govern the conduct of war). Naturally,this division may also apply to the occupation.The theory of occupation will thus face similar problems as the theory of war - problems revealed by Jeff McMahan arguing against…

New on the groups table

Active Groups

No active groups.

Photos Comments

  • MC Otwarty rasizm przy udziale naruszenia chociażby prawa do zrzeszania się i tworzenia związków zawodowych...
  • MC Praca na "czarno".
  • historia lubi się powtarzać... Historia lubi się powtarzać... Jednak można uniknąć wielu ludzkich pomyłek, jeśli tylko zaczniemy analizować niektóre fakty. Co Wy na ten temat sądzicie?
  • kij, marchewka Niestety kij i marchewka są koniecznym elementem tak moralności jak i etyki. Choć jest racją, że przydałoby się więcej marchewek.