Until : Tuesday, 17 April 2012 20:45
Event Details
Jednego wieczoru będzie można usłyszeć opinie ekspertów z dziedziny psychologii reklamy − prof. dr. hab. Dariusza Dolińskiego oraz praktyka neuromarketingu dr. hab. prof. SWPS Rafała Ohme, obejrzeć pokaz najlepszych filmów reklamowych napoju o smaku „cola” oraz poznać wyniki testu ślepego, przeprowadzonego przez studentów Koła Psychologii Reklamy, który miał za zadanie sprawdzić, czy rozróżniamy, co pijemy.
Program:
• 17.30 − wstęp
• 18.00 − prof. dr hab. Dariusz Doliński
• 19.00 − dr hab. Rafał Ohme, prof. SWPS
• 20.00 − The best of Coca-Cola vs. Pepsi − walka wieczoru
• 20.20 − wyniki testu ślepego, czyli czy rozróżniamy co pijemy? − członkowie Koła Psychologii Reklamy
• 20.45 − zakończenie i rozdanie nagród dla uczestników badania
Wstęp na konferencję kosztuje 5zł. Dochód z biletów zostanie przekazany Stołecznej Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą. Konferencję organizują wrocławski wydział SWPS, Koło Psychologii Reklamy, Księgarnia Psyche, Stołówka Kardamon oraz Stołeczna Fundacja dla Dzieci z Cukrzycą.
Szczegółowe informacje: www.swps.pl/marketingoweprzepychanki
Wall
New Users
New on the groups table
-
Konferencja "Etyka zabijania" Polecam także Hotel "Sztukateria", dawny "Dom Nauczyciela". http://www.dn.szczecin.pl/
-
Sekcja etyki KNF IF US http://www.youtube.com/watch?v=Awc4AJyIQag O Dyskusyjnym Klubie Philmowym, Sekcja Etyki KNF IF US w ...
-
Sekcja etyki KNF IF US Znajdźcie nas na facebook!
-
Sekcja etyki KNF IF US Sekcja Etyki zaprasza: PhILM: "Johnny got his gun" + DYSKUSJA 20 październik · 17:30 - 20:30 sala...
-
Sekcja etyki KNF IF US "Nie rozumiem bowiem tego, co czynię, bo nie czynię tego, co chcę, ale to, czego nienawidzę – to wła...
Ostatnie dyskusje w grupach
-
by Urszula Zarosa 1 reply.by Krzysztof Saja 2 replies.by Krzysztof Saja 9 replies.by Krzysztof Saja 5 replies.
Active Groups
Photos Comments