Witam!
Problem.
Z psychologicznego punktu reklama rzeczywiście może mieć duży wpływ na dziecko, jako że za pomocą perswazji wyzwala w młodym, konformistycznym człowieku konsumpcjonizm na coraz większą skalę. Konsekwencje mogę być różne; osłabienie motywacji, problem z gospodarowaniem i zarządzaniem swoimi zasobami (materialnymi i niematerialnymi), itd. Kto ponosi odpowiedzialność? Oczywiście sami reklamo-twórcy, bo wykorzystują słabości człowieka, oczywiście firmy – godzące a często wymagające takiej formy przekazu, rodzice mogą też uczestniczyć swoją bierną postawą
Prawnie jest normalizowane. Nie może być reklam bezpośrednio...
Subskrybuj listę przez RSS
Wpisy ze słowem kluczowym reklama
Kategorie bloga
Utylitaryzm
(17)
Zwierzęta
(16)
Metaetyka
(12)
Inne
(9)
Konferencje
(9)
Religia
(7)
Etyka ogólna
(7)
Aborcja
(5)
Pomaganie
(4)
Sumienie
(4)
Dyskryminacja
(4)
Deontologia
(3)
Samobójstwo
(3)
Etyka bizesu
(2)
Nowe technologie
(2)
Wywiad
(2)
Recenzje
(2)
Terroryzm
(2)
Eutanazja
(1)
Słowa kluczowe
szowinizm gatunkowy
Michael Walzer
śmierć
etyka ogólna
krytyka utylitaryzmu
metaetyka
etyka
konferencja
przemoc
homoseksualizm
aborcja
krytyka deontologii
Bóg
religia
etyka praw zwierząt
racje praktyczne
etyka polityczna
dyskryminacja
deontologia
zwierzęta
Jeff McMahan
nieposłuszeństwo obywatelskie
podmiotowość moralna
acta
utylitaryzm
etyka ezoteryczna
etyka zabijania
etyka ekologiczna
prawa człowieka
konsekwencjalizm
Aktywne grupy
Brak aktywnych grup.