Witam!
Problem.
Z psychologicznego punktu reklama rzeczywiście może mieć duży wpływ na dziecko, jako że za pomocą perswazji wyzwala w młodym, konformistycznym człowieku konsumpcjonizm na coraz większą skalę. Konsekwencje mogę być różne; osłabienie motywacji, problem z gospodarowaniem i zarządzaniem swoimi zasobami (materialnymi i niematerialnymi), itd. Kto ponosi odpowiedzialność? Oczywiście sami reklamo-twórcy, bo wykorzystują słabości człowieka, oczywiście firmy – godzące a często wymagające takiej formy przekazu, rodzice mogą też uczestniczyć swoją bierną postawą
Prawnie jest normalizowane. Nie może być reklam bezpośrednio...
Subskrybuj listę przez RSS
Wpisy ze słowem kluczowym dzieci
Kategorie bloga
Utylitaryzm
(17)
Zwierzęta
(16)
Metaetyka
(12)
Inne
(9)
Konferencje
(9)
Religia
(7)
Etyka ogólna
(7)
Aborcja
(5)
Pomaganie
(4)
Sumienie
(4)
Dyskryminacja
(4)
Deontologia
(3)
Samobójstwo
(3)
Etyka bizesu
(2)
Nowe technologie
(2)
Wywiad
(2)
Recenzje
(2)
Terroryzm
(2)
Eutanazja
(1)
Słowa kluczowe
prawa człowieka
Jeff McMahan
etyka ogólna
etyka ezoteryczna
etyka
przemoc
szowinizm gatunkowy
metaetyka
podmiotowość moralna
acta
racje praktyczne
utylitaryzm
Bóg
krytyka utylitaryzmu
etyka polityczna
deontologia
konsekwencjalizm
etyka praw zwierząt
krytyka deontologii
homoseksualizm
Michael Walzer
śmierć
dyskryminacja
etyka zabijania
aborcja
religia
nieposłuszeństwo obywatelskie
zwierzęta
etyka ekologiczna
konferencja
Aktywne grupy
Brak aktywnych grup.