Witam!
Problem.
Z psychologicznego punktu reklama rzeczywiście może mieć duży wpływ na dziecko, jako że za pomocą perswazji wyzwala w młodym, konformistycznym człowieku konsumpcjonizm na coraz większą skalę. Konsekwencje mogę być różne; osłabienie motywacji, problem z gospodarowaniem i zarządzaniem swoimi zasobami (materialnymi i niematerialnymi), itd. Kto ponosi odpowiedzialność? Oczywiście sami reklamo-twórcy, bo wykorzystują słabości człowieka, oczywiście firmy – godzące a często wymagające takiej formy przekazu, rodzice mogą też uczestniczyć swoją bierną postawą
Prawnie jest normalizowane. Nie może być reklam bezpośrednio...
Subskrybuj listę przez RSS
Wpisy ze słowem kluczowym reklama skierowana do dzieci
Kategorie bloga
Utylitaryzm
(17)
Zwierzęta
(16)
Metaetyka
(12)
Inne
(9)
Konferencje
(9)
Religia
(7)
Etyka ogólna
(7)
Aborcja
(5)
Pomaganie
(4)
Dyskryminacja
(4)
Sumienie
(4)
Deontologia
(3)
Samobójstwo
(3)
Etyka bizesu
(2)
Nowe technologie
(2)
Wywiad
(2)
Recenzje
(2)
Terroryzm
(2)
Eutanazja
(1)
Słowa kluczowe
homoseksualizm
aborcja
prawa człowieka
etyka ezoteryczna
etyka zabijania
dyskryminacja
krytyka deontologii
Jeff McMahan
śmierć
konsekwencjalizm
religia
acta
etyka ogólna
etyka praw zwierząt
krytyka utylitaryzmu
racje praktyczne
deontologia
podmiotowość moralna
przemoc
zwierzęta
etyka ekologiczna
etyka polityczna
nieposłuszeństwo obywatelskie
Michael Walzer
konferencja
metaetyka
Bóg
etyka
szowinizm gatunkowy
utylitaryzm
Aktywne grupy
Brak aktywnych grup.